Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Gyakori kérdések

GYAKORI KÉRDÉSEK

 

I. Rendelés

Hogyan tudom kicserélni a terméket,ha elrontottam a méretet?

Szükségem van ügyfélfiókra, ha rendelni szeretnék?

  • Nem, a Dresswell-nél történő vásárláshoz nincs szükséged regisztrációhoz.

Van minimális/maximális rendelési érték?

  • A rendeléseknek nincs se alsó se felső határa

Mi történik a rendelésem lezárását követően?

  • Rendelésed leadását követően e-mailben kapsz egy visszaigazolást,amely az általad megrendelt termék(ek) mellett a számlázási és szállítási címed,valamint a kiválasztott fizetési módot tartalmazza.

Van lehetőség felpróbálni a ruhákat vásárlás előtt?

  • Igen,van lehetőség a Showroomunkban, ahol bejelentkezés alapján tudunk fogadni. Bejelentkezni E-mailben, Instagramon, Facebookon illetve telefonon lehet. Hétfőtől péntekig 10:00-19:00 óráig. 

II. Fizetés

Milyen fizetési módok közül választhatok?

  • Az alábbi fizetési módok közül választhatsz: utánvét illetve bankkártyás fizetés.

Mikor és hogyan kapom meg a számlámat?

  • A számlát a rendelésed kiszállításakor kapod meg.

III. Szállítási és kézbesítési költségek:

Mennyi időt vesz igénybe a szállítás ?

  • A rendeléseket általában 1-3 munkanapon belül kiszállítjuk. Hétvégén és munkaszüneti napon nincs kiszállítás.

Mely csomagküldő szolgálattal?

  • A GLS futárszolgálattal küldjük ki a csomagokat.

A szállítási címem eltérhet a számlázási címemtől? 

  • Igen, természetesen kérheted, hogy a rendelésed a számlázási címedtől eltérő címre szállítsuk.

Nem voltam otthon, mikor hozták a csomagot. Hogy kaphatom meg?

  • A GLS futár háromszor próbálkozik meg a csomag kiszállításával. Amennyiben nem sikerül kézbesíteni a csomagot, úgy visszakerül raktárunkba.

 

 

 

        

 

Keresés